[English below]
Lieve gasten,
We begrijpen dat u in deze tijd veel vragen kunt hebben over uw huidige of toekomstige reservering. Daarom hieronder de meest gestelde vragen en de voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen.
GAAN EVENEMENTEN MET GASTCHEFS OF BEKENDE ARTIESTEN BIJ PASTA E BASTA DOOR?
We volgen altijd de adviezen van het RIVM en de regels van de overheid op. Tevens werken wij volgens de op dat moment geldende regels, richtlijnen en (voorzorgs)maatregelen.
Het kan daarom voorkomen dat we diverse evenementen, met Michelinsterren chefs en/of bekende Nederlandse artiesten, moeten verplaatsen naar of andere tijden op de dag dat u geboekt heeft, of naar een nieuwe datum (eventueel met aangepaste tijden).
Reeds gekochte tickets blijven altijd geldig voor de nieuwe data en/of nieuwe tijden. De aangekochte tickets/reserveringen zijn niet inwisselbaar voor geld. Dit ziet u duidelijk tijdens het reserveren of wanneer u zelf de reservering wilt annuleren via ons systeem.
WAT GEBEURT ER ALS ER NIEUWE MAATREGELEN WORDEN GENOMEN?
Dan bellen wij iedereen persoonlijk op met de benodigde informatie.
Dit doen wij op basis van volgorde van de evenementen en op basis van urgentie.
We verzoeken u vriendelijk om ons niet per telefoon of e-mail om meer informatie te vragen. Zodra we informatie hebben, informeren we alle gasten zo spoedig mogelijk persoonlijk.
Indien er aanpassingen zijn in de tijden, dan delen wij deze in op basis van volgorde van binnenkomst van de bestaande reserveringen. Dat is de eerlijkste methode om te hanteren.