020 422 2222
Reserveren
Dutch English
Contact pasta e basta

[English below]

Lieve gasten,

We begrijpen dat u in deze tijd veel vragen kunt hebben over uw huidige of toekomstige reservering. Daarom hieronder de meest gestelde vragen en de voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen.

GAAN EVENEMENTEN MET GASTCHEFS OF BEKENDE ARTIESTEN BIJ PASTA E BASTA DOOR?

We volgen altijd de adviezen van het RIVM en de regels van de overheid op. Tevens werken wij volgens de op dat moment geldende regels, richtlijnen en (voorzorgs)maatregelen.
Het kan daarom voorkomen dat we diverse evenementen, met Michelinsterren chefs en/of bekende Nederlandse artiesten, moeten verplaatsen naar of andere tijden op de dag dat u geboekt heeft, of naar een nieuwe datum (eventueel met aangepaste tijden).
Reeds gekochte tickets blijven altijd  geldig voor de nieuwe data en/of nieuwe tijden. De aangekochte tickets/reserveringen zijn niet inwisselbaar voor geld. Dit ziet u duidelijk tijdens het reserveren of wanneer u zelf de reservering wilt annuleren via ons systeem. 

WAT GEBEURT ER ALS ER NIEUWE MAATREGELEN WORDEN GENOMEN?

Dan bellen wij iedereen persoonlijk op met de benodigde informatie.
Dit doen wij op basis van volgorde van de evenementen en op basis van urgentie.
We verzoeken u vriendelijk om ons niet per telefoon of e-mail om meer informatie te vragen. Zodra we informatie hebben, informeren we alle gasten zo spoedig mogelijk persoonlijk.
Indien er aanpassingen zijn in de tijden, dan delen wij deze in op basis van volgorde van binnenkomst van de bestaande reserveringen. Dat is de eerlijkste methode om te hanteren. 

IK HEB TICKETS GEKOCHT, MAAR NU WILLEN WE NIET MEER GAAN.

Helaas kan Pasta e Basta geen tickets terugnemen.
Je kunt natuurlijk wel iemand anders blij maken met je tickets.
Heeft u hier vragen over, stuur dan een email naar amsterdam@pastaebasta.nl

EEN EVENEMENT IS AFGELAST OF VERPLAATST, WAT NU?

Als een evenement wordt afgelast, nemen we persoonlijk contact met u op. Als een evenement wordt verplaatst, blijven de tickets gewoon geldig voor de nieuwe datum. U hoeft hiervoor dus niets te doen.

NIEUWE RESERVERING 

Als u een nieuwe reservering wilt maken dan vragen wij u dit te doen via www.pastaebasta.nl 
Wij zullen de op dat moment geldende maatregelen/regels hanteren.

IK DURF NIET TIJDENS COVID-19 TE KOMEN ETEN, MAAR WEL HELPEN PASTA E BASTA VOORT TE BESTAAN!

Dan kunt u ons helpen middels een donatie te doen? Dat kan door vrijwillig een willekeurig bedrag over te maken naar NL52RABO0321950364 ten name van Pasta e Basta. 

Dank u wel namens alle medewerkers van Pasta e Basta!

PASTA E BASTA 25 JAAR
Restaurant Pasta e Basta viert in 2020 het 25-jarig jubileum. Wij werken er hard aan om deze crisis zo goed mogelijk het hoofd te kunnen bieden, zodat we straks allemaal weer op de ouderwetste manier kunnen genieten. Het organiseren van de speciale avonden met gastchefs of bekende Nederlandse artiesten is één van de zaken die geïnitieerd zijn tijdens COVID-19, om de toekomst van het bedrijf en de werkgelegenheid van de medewerkers / artiesten hopelijk te garanderen. Bij nieuwe maatregelen kost het tijd om zaken in goede banen te leiden en we waarderen uw begrip hiervoor. 

Samen met u zorgen we voor een veilige, maar vooral ook unieke ervaring die u van ons gewend bent. Dansen en meezingen door de gasten mag helaas in deze tijd (even) niet.
Wij volgen uiteraard sinds maart alle regels op en de daarbij horende extra opgelegde maatregelen.

MAATREGELEN RESTAURANT

Wij hebben:

  • 2 luchtzuivering apparaten met HEPA filters;
  • 2 nieuwe airconditioning installaties;
  • Invoer van verse lucht; Een goede ventilatie/ doorstroming van de lucht in het restaurant.
  • Alle tafels op 1.5 meter uit elkaar staan;
  • Een looproute;

Daarnaast:

  • Alle gasten moeten vooraf een gezondheidsgesprek voeren voor binnenkomst;
  • Alle gasten vragen wij de handen desinfecteren bij de entree en wanneer zij tussendoor van tafel gaan;
  • Alle gasten moeten zich registeren.
  • Alle medewerkers van ons mogen uitsluitend werken indien zij gezond zijn en er niemand uit zijn/haar huishouden of nauwe omgeving klachten heeft, die gerelateerd zijn aan COVID-19. Dit wordt dagelijks besproken met alle medewerkers die die dag werken.
  • Wanneer onze medewerkers aanwezig zijn, mogen zij daarom ook bij u aan tafel binnen de 1.5 meter komen en u bedienen.
  • Zingen door het bedienend personeel is toegestaan en doen wij op gepaste afstand

MAATREGELEN GASTEN:

  • Heeft u ziekteverschijnselen zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging of koorts?
    U moet dan thuisblijven, maar kom gezellig een andere avond terug wanneer u weer helemaal beter bent!
  • Wanneer iemand uit uw huishouden of nauw contact corona heeft of bovenstaande klachten, dan mag u helaas ook niet komen.
  • Houd 1.5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers.
  • U dient uw handen bij binnenkomst te desinfecteren.
  • U dient uw handen na het bezoek aan het toilet grondig te wassen en daarna te desinfecteren.
  • Het is verplicht om op een stoel aan tafel te (blijven) zitten na binnenkomst.
  • Beperk verplaatsingen (toiletbezoek, roken, bellen, etc.) in het restaurant tot het minimale.
  • Wanneer u wilt afrekenen, dan komen wij bij u aan tafel de rekening brengen en rekenen met u aan tafel af.
  • Gebruik de ingang en uitgang zoals staat aangegeven.
  • Wij nemen geen verantwoordelijkheid en stellen ons niet aansprakelijk voor eventuele controles en boetes indien u met meer dan 3 personen bent en niet uit hetzelfde huishouden komt. Mogelijke boetes zijn derhalve voor uw eigen rekening.
  • In verband met de omstandigheden zijn wij genoodzaakt uw reservering te beperken tot maximaal 21:45 uur of de eindtijd die staat aangegeven bij uw reservering.
  • Gasten die de opgelegde 1.5 meter afstand regels en de huisregels niet naleven, kunnen de toegang worden geweigerd of dienen het restaurant te verlaten op aanwijzing van het personeel.
  • U dient zich te beseffen dat u als gast een dermate grote verantwoordelijkheid heeft naar uw eigen gasten, overige gasten in het restaurant, het personeel en de ondernemer.
  • U bent persoonlijk aansprakelijk voor boetes of voortkomende schade die door uw toedoen wordt toegebracht aan het restaurant, de medewerkers en de andere gasten.
  • Volg alstublieft altijd de aanwijzingen van het personeel op, wij doen ons uiterste best om iedereen zo verantwoord mogelijk te voorzien van een gastvrij bezoek.

Dear Guests,

 

After the pressconference of the government and the announcement of the new (additional) regulations concerning COVID-19 in the safetyregion Amsterdam-Amstelland, we will soon contact and inform all parties and guests about their upcoming reservations.

 

We are expecting a lot of questions and we might not be able to answer them as quick as we would like to. We do hope that you will understand and we would like to ask for your patience. Because of the large amount of reservations and special events we will not be able to answer your questions by phone.

 

If you have questions concerning your current reservation and the new (limiting) regulations, you can always send an e-mail to amsterdam@pastaebasta.nl and we will prioritise all messages in the following order:

  • In order of entry;
  • In order of urgency

Do you have a question concerning a night where we have a special event with a Michelin chef or a Dutch artist, we will inform you as soon as possible with taken measures, possible changes and solutions. All decisions will be made in accordance with the management of the artists concerning the (im)possibilities.  

It is only possible to reserve a table via www.pastaebasta.nl. We work according to the set guidelines and restrictions imposed by the government and the RIVM. We have taken extra measures regarding ventilation, aircondition, HEPA-filters and the circulation of fresh air into our restaurant.

We will keep doing so to be able to keep offering unforgettable evenings in these strange times!

We hope the above information is clear, if you might have any additional questions or concerns, please send us an e-mail.

Kind regards,

 

Pasta e Basta Amsterdam